Arkadaşlar İphone 4 ios 5.1.1 cihazımda sorunsuz kullanabileceğim skype ipa sürümü var mı acaba? Yardımlarınızı bekliyorum. Aylardır bulamadım kımısı acılmıyor kımısı tam baglanacakken atıyor programdan vs.