beyaban adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de de digitalocean'ın verdiği hizmeti veren veya verebilecek de kimse yok. Yaklaşık 1,5 yıldır kullanıyorum aşırı memnunum.
Hocam doğru ona hiç sözüm yok ama şimdiye kadar sıfırdan bir sunucu kurmamış birisi için eziyet yeminle.Ben bir cpanel kurunca bitiyor sanıyordum ayarları yapamadığın sürece performans beklemeyeceksin.