Artan verimiz yüzünden öyle yada böyle bir şekilde sunucuya geçmemiz gerekiyor bu şart görünüyor.
Kerem bey sizi not aldım. Biraz inceleme yapıp size döneceğim. Fiyatlar konusunda iyice bir araştırma yapmak istiyorum. Eğerki şuan için kaldırabileceğim bir düzeye yakın bulursam düşünmeden geçerim aksi taktirde biraz daha beklemem gerekecek..
şuan için 1-2 sitem dışında diğerlerinden para kazanamıyorum.
Eğer onlarda olgunlaşıp para kazandıracak seviyeye ulaşırsa benim için rahat bir geçiş olur.