AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorum yapan herkese teşekkürler, düşündükten sonra taşıma işlemini gerçekleştireceğim. Çok büyük ihtimalle taşıma yapacağım, herkese R10+ verdim.
aynısı bana da oldu taşıyım dedim bu sefer 69 tl patladı bende anlamadım ödedim mecbur