BuRacK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar 2 bin kişi doldu ve bildirim geldi. Fırsatlarım kısmından pizzalarınızı alabilirsiniz, afiyet olsun.


Edit: Pizza geldi, beğendim.
Teşekkürler öğlen ben de konuyu görüp katılmıştım birazdan sipariş geçeceğim afiyet olsun size de