Gelen bir soruya asla cevap vermemezlik yapmam, ya gerçekten çok yoğunumdur yada birkaç ay önce evlendim tam o sıra yollamışsınızdır, birkaç hafta uzak kaldım baya mesaj birikmişti arada kaynamıştır, bundan sonra daha dikkatli olurum
benim mailim 2005 ten beri hasan (at) hasangul.com

Zimbra kullanıyorum.
size istediğiniz gibi resimli ve yalın anlatımıyla bir postfix kurulumu hazırlayacağım, yalnızca webmin ile mi yoksa webmin - virtualmin ikilisi için mi istiyorsunuz?
webminli olursa iyi olur virtual alminli olanı bilmiyorumda özelliklede şu mail oluştururken alan adının ayarını gösterirseniz çoğunluk orda tıkanıyor hocam ben ns oluşturmayı pakistanlının birinden öğrendim valla iyi olur hocam olursa süper hemde