Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşla grup duvarlarındaki gönderilere bakıyorum ve en yakın zamandan en eski zaman doğru sıralanması gerekirken, tarihler karışık görünüyor yani gönderilerde bir zaman sıralaması yok..Sayfalarda durum böyle değil ama...Herkeste böyle mi?
Açık-Kapalı grupların farkı nedir ki? Ben her iki gruba da gönderi atsam bile her ikisinde de adminin onayı gerekiyor.Ve her iki gruba da üye olurken yine admin onayı bekleniyor.Peki nedir bu açık-kapalı meselesi?