rafet55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam bazen yardımlara dönmüyorsunuz benim ikikere oldu yardım isteğim. İşiniz gücünüz vardır anlıyorum. Bne öğreniyorum üstelik öğrendiğimide başkalarına öğretiyorum. Yani burda kutsal bir yapı var. Aman boşver ne hali varsa görsün demek yerine gidip içinde biton reklam dolu siteler yerine kendi vps kuran kişilerin oldu bir toplum istiyorum. Yandex gmail kullanmak yerine info@kendi adı soyadı.com olan mailler ile karşılaşmak istiyorum

En büyük isteğim ise mailserver kurulumu bilmiyorum işlerinizi etkilermi kurulum yapmak. hepsini kurduk bir mail server kaldı postfix kurayım dedim elin endonezyalısı videonun sonunda yamuk yaptı vermedi cavabı. Şöyle bol resimli ve webminli olanından koda boğmadan kolay yoluyla ne kadar makbüle geçerdi hocam bir bilseniz.

Eğer mail server kurulumu ile kaynağınız varsa bende kurarım verin kaynağı okim anlayamadım yerleri size sorarım.
Gelen bir soruya asla cevap vermemezlik yapmam, ya gerçekten çok yoğunumdur yada birkaç ay önce evlendim tam o sıra yollamışsınızdır, birkaç hafta uzak kaldım baya mesaj birikmişti arada kaynamıştır, bundan sonra daha dikkatli olurum

benim mailim 2005 ten beri hasan (at) hasangul.com Zimbra kullanıyorum.

size istediğiniz gibi resimli ve yalın anlatımıyla bir postfix kurulumu hazırlayacağım, yalnızca webmin ile mi yoksa webmin - virtualmin ikilisi için mi istiyorsunuz?