Sanırım ben söylediklerimi tam ifade edemedim, İngilizcesi olupta türkçesini bulamayacağınız herhangi bir bilgi olduğunu sanmıyorum, dönüp dolaşıp yukarıda da yazdığım yere geliyoruz,
örneğin sizin yazdığınız konuyu ele alırsak;
".htaccess 404 hatası" yerine "apache 2 de mod_rewrite modülünü nasıl aktif edebilirim" diye sorsaydın birkaç dakika içinde cevap alabilecektin,
Açık konuşayım, bu konu başlığına normalde girmezdim bile ben, açtığınız diğer konunun da başlığını görünce "kaç kere açacaksınız aynı konuyu" yazmak için girmiştim ben bu konuya
İngilizce konusunda ise gidip yabancı forumlara soru sormanıza gerek olduğunu sanmıyorum, Ben bu güne en fazla 3 kere konu açıp soru sormuşumdur onlarda gerçekten çok spesifik konulardı (kernel düzenleme ile ilgili)
Liseyi bitirmiş her insan aşağıda yazanlardan ne yapması gerektiğini anlayabilir diye düşünüyorum,
Şimdi sen diyeceksin ki "işte ben mod_rewrite çalışmadığını nerden bileyim"
Burda da ilk mesajımda yazdığım aşağıdaki kısma geliyoruz
sen bu işlemin mod_rewrite gerektirdiğini bilseydin, uğraşmak yerine htaccess in çalışmadığını anladığın an aşağıdaki komutu verip kontrol edecektin.
Neyse daha önce dediğim gibi sen çabalamaya devam et, emin ol elimden gelen desteği vereceğim, gerekirse cep ve mailimi bile veririm, yeterki öğrenmeye hevesli biri olsun karşımda