Merhaba Hocalarım..
Youtube hesabım 3.telif'i ihlal ettiğinden dolayı kapandı ancak paylaştığım videoların altına firmanın linkini koyduğum halde.. 3 video 3. telif hakkı geldiği için banlandım binevi. Her neyse buna nasıl itiraz edicem , bir de hesabı açılan arkadaşlar yazabilir mi ?
bende hiç uyarı almadan para kazanma devre dışı bırakılmış 1 ayda 60 bin izlenme olmuşken . Nereden itiraz edeceğimizi bilen arkadaş bana da söylerse