SekoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tesekkürler gönderiyorum hemen hocam
PM dan yazdım ama birisi benden önce davranmış ip niz ben yoldayken lisanslanmış hayırlı olsun hemşerim.

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:59:01 -->-> Daha önceki mesaj 18:57:01 --

jarmenso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3-4 günlük lisanstan kastınız nedir ? Aylık değilmi bunun lisansları
Aylık ama anlık site taşıma domain ekleme mail hesap açma vs. için bazen 5 dk insana lazım oluyor, aslında bu işlemler ssh dan da yapılıyor ama bilmeyen için whm kullanmak daha kolay, o yüzden arkadaşa yardım etmek istedim.