qLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dün akşam öğlen 3 adet sipariş verdim akşamına bende oldu. Aciliyetini söyledim yardımc oldu ve otobüs ile gönderdi arkadaş. Çok ilgili ürünlerde gayet güzel. Teşekkürler.
Beğenmenize sevindim.İyi günlerde olsun. Eşi dostuda bekleriz.