Yalnız benim hatırladığım kadarı ile bu ekran görüntüsü bu forumda ballandıra ballandıra bu olayı anlatıp milleti dolandıran bi üçkağıtçının konusundaydı sanırım. Ben mi yalnış hatırlıyorum acaba ?

Martada iyi başladık, nisanlar bizimdir maşallah falan diye bi kaç konu açmıştı
Sanırım o konuya ait, hiç hatırlatmayın bizimde gitti oraya para