tanıdık yok hocam olsa yapılabilir herhalde..vergisini vereceğiz de,çantayı aldığım yer fatura kesemiyor.komisyon faturası nedir duymadım hiç,yine sormazlarmı nerden aldın faturası nerede?en iyisi muhasebeciye danışmak,bir yolu vardır herhalde.teşekkürler..