Kurulum eksiksiz yapılmış olsaydı sistem sorunsuz olarak çalışırdı. Çünkü sizin dışınızda da bu dosyaları indirip kuran ve sorunsuz çalıştıran arkadaşlarımız oldu. Sorunun nerede olduğunu anlamak için incelemem gerekiyor. Teamviewer ile isterseniz pcnize bağlanıp bakabilirim. Özel mesaj üzerinden bilgileri yollayabilirsiniz. Sorunu ben çözücem diyorsanız tabi siz bilirsiniz.
Aynı anda online olup, haberleşmemiz sıkıntılı olur tw'den bağlanmamız uzun sürer diye düşünerek FTP bilgilerini pm olarak ilettim. Müsait olduğunuzda ilgilenebilirseniz çok sevinirim. Teşekkür ederim