Montana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay arkadaş yaaa
Ofiste bir harlem shake havası oldu grikurt.
Teşekkür ederim.
Mutlu ettin yeminlen
Ahahhahaaah. Filmi de hiç izlemedim ama, yankılanınca doğaçlama yapmış sanırım.

Hayırlı olsun diyelim.