kaptırdım derken hocam , çalındı mı tam anlamadım
çalındı :P
askerdeydim ödemedim unuttum ya sadece

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:00:08 -->-> Daha önceki mesaj 13:59:23 --
yeni domaine devam et bence eğer ilerdede eski domaininin fiyatı düşerde alırsan 301 yaparsın
öyle yapacağız gibi gözüküyor