Sanırım birinci dönemin parasını yatıramazsam ikinci dönemde okuyamıyorum değil mi? Daha önceden ikinci dönemin parasını yatırmamıştım ama gelecek sene birinci dönemden devam etmiştim. Bilgisi olan yazarsa sevinirim.