Birinci öğretimin harcını kaldırıp meydanlarda "bak biz harçları kaldırdık" diye övünüp cahil insanları kandırıyorlar ama ikinci öğretimlerden birinci öğretimlerin parasını da çıkarıyorlar. Bunların anlayışı bu şekilde maalesef. Ve bu millet buna müstahaktır kimse kusura bakmasın.