ben anlamıyorum beyazıttaki çanta toptancılarının biri ayda bine yakın satıyor,ordanda dükkanlar alıyor, nasıl yapıyorlar .adamlar çanta atolyelerine yaptırtıyorlar,atolyeler kaçak çalışıyor.internetten oldumu sorun çıkıyor...