KBerkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@RebornChild Hocam öncelikle paylaşımınız için çok teşekkür ederim. Fakat ben scripti kurduğumda üstteki kurumsal/referanslarımız/iletişim kısımları çalışmıyor. Tıkladığımda 403 forbidden hatası alıyorum. 3-4 kez kurulumu tekrarladım ve eksizsiz yaptığımı düşünüyorum. Acaba sorun nerede olabilir yardımcı olabilir misiniz? Şimdiden teşekkür eder, iyi çalışmalar dilerim.
Kurulum eksiksiz yapılmış olsaydı sistem sorunsuz olarak çalışırdı. Çünkü sizin dışınızda da bu dosyaları indirip kuran ve sorunsuz çalıştıran arkadaşlarımız oldu. Sorunun nerede olduğunu anlamak için incelemem gerekiyor. Teamviewer ile isterseniz pcnize bağlanıp bakabilirim. Özel mesaj üzerinden bilgileri yollayabilirsiniz. Sorunu ben çözücem diyorsanız tabi siz bilirsiniz.