özellikle bırakma diye birşey olamaz hocam.
sen sınavda yaptığına güveniyorsan ve eminsen buna rağmen düşük aldığına inanıyorsan itiraz yolun açık.
dilekçe vererek tarafsız kişiler tarafından sınav kağıdının tekrar okunmasını sağlayabilirsin.
he kurşun kalemle sınav oluyoruz, sildi boş kağıt çıkardı karşımıza ne olacak diyorsanızda merak etmeyin silse de gerekli inceleme yapılıyor ve eğer sildiği kanıtlanırsa kendi öğretmenlik hayatını bitirecek hamleyi yapmış oluyor. o yüzden silmeye cesaretleri olmaz.
çok mu zor soruyor olabilir. müfredatta olmayan birşey soramaz. gerekirse müfredatı yalayıp yutacaksın sorabileceği herşeyi hatta sorma ihtimali olmayan saçma şeyleri bile öğreneceksin.
okumak kolay değil. hiç bir hocada kafasına göre kimseyi sınıfta bırakamaz.
bende 2 yıllık mezunuyum.
okulumuzda ki en cins, herkesin tırstığı ve alayının nefret ettiği (öğretim görevlileri ve genel sekretere kadar herkesin nefret ettiği) hoca ile tüm okulun önünde kavga ettik.
beni herkesin içinde tehdit etti. tüm okulun sınav notlarını geri çekti tekrar okuyacağım dedi.
hocanın dersinden en yüksek alan bendim notumda 81 idi.
notları çektikten 1 hafta sonra geri astı. yeni notum 80 oldu.
oysa o kadar kişi içinde seni sınıfta bırakacağım. bitiremeyeceksin bu okulu sürüneceksin diye bağırıp duruyordu.
tek 1 dersimi bile alttan almadan meslek yüksek okulunu okul birinciliği ile bitirdim.
o kadar yırtınmasına rağmen kırabildiği sadece 1 puan oldu.
oda yazı sonuna nokta koymamışsın açıklaması yaptı.
he bu tartışmadan sonra benimle uğraşmadı mı çok uğraştı.
derslere almayacağım devamsızlıktan kalacaksın dedi, hakkında şikayet oluşturdum.
rektörlükten incelemeye geldiler 1 ay boyunca onların eşliğinde derslere girdim yine bırakamadım.
sınavlarda herkesten ayrı sınıfta tek başıma sınavlara girdim.
1 sınavda herkesten farklı sorular hazırlayıp önüme geldi, kağıdı alıp şikayet ettim.
haklı bulundum herkesin sınavı iptal oldu. herkes ile aynı sınav sorularına tabi oldum.
uzun lafın kısası 2 sene boyunca okulun en belalı hocası ile çatıştım durdum.
sonuç olarak kendimden emindim, aldığım nottan emindim. okulumu birincilikle bitirdim.
he hocanın vereceği birkaç not ile geçeceksen, zor sorduğundan sendeleyeceksen.
açıkcası hocanın eline bakıyorsan, suyuna gideceksin.
suyuna gitmek yalakalık değildir yanlış anlama beni.
hoca ile anlaşmaya çalışacaksın, sana özel kini varsa gidip gerekirse özür dilersin vs vs (o kısımlarını bilmiyorum pek nasıl yaparsın)