Ben de okulu uzattığım için 2 dönem harç ödemek durumunda kalmıştım. Ancak 1 senede cebimden çıkan para harç için sadece 400 tl idi. İkinci öğretim arkadaşlarım ise dönemlik 720 veriyorlardı. Eğitimin parasız olması için başarılı ya da en azından orta seviyede bir öğrenci olmanızı istiyorlar. Ha bir de birinci öğretim olmanızı.