Geçmiş olsun. Okumak isteyenlere bu zorluğu anlayamıyorum.

Benzer soygun yerinde çalışıyorum.
Uzatan öğrenciler zor toparlanıyor. Bir çoğu bırakıyor. Hepsinin çözemedikleri özel sorunları oluyor. Hoca kaprisleri bizim fakültede pek yok ama dediklerini duyuyorum.
Nasıl bir çözüm bulunur bilemiyorum. Başka üniversitelere yatay geçiş (zamanı geçti sanırım), tekrar üniversite sınavı ile aynı yeri kazanmak işe yarar mı bilmiyorum.