Ben daha önce açtım 2 ayda 100 hite ulaştım.

İngilizce - Almanca, Almanca - İngilizce yöntemi ile translate yapıp siteye ekliyordum. Görselleri google'dan alıyorum tabi ki konu içeriği neyse ona göre farklı değil.
Aldığım fotoğrafın ismini konu içeriğine göre değişiyordum. Bazılarının üzerine sitenin adını yazıyordum photoshopla.
Günlük 3 yazı giriyordum ve otomatik facebook ve twitter'da paylaşıyordu.
1. ayın sonunda başvurduğumda Adsense onayladı.

2. ayın sonunda 0,20$ vermeye başlamıştı günlük. Öğrenci olduğum için, bi kız arkadaşım görüşelim mi deyince kıramadığımdan ve param olmadığından 50 TL'ye satmıştım siteyi.

Pişman oldum tabi ki siteyi alan arkadaş PR3 yapıp 500 hite ulaşmıştı öyle hatırlıyorum.

Ancak size tavsiyem spin yöntemi değil de makale yazdırmanız. Daha iyi sonuçlar alırsınız tahminimce.

Kolay gelsin.