Bankayı aradım yarın arayın dediler. Daha önceden böyle bir şey istenmiyordu. Ödeme tutarı kredi kartımdan çekilmiş. Ama siparişim kargoya verilmemiş.
Peki bunun süresi nedir yani onay provizyon kodunu ne kadar sürede söylemek gerekiyor ve onay provizyon kodunu söylemezsem sipariş iptal mi oluyor, ödeme iade mi ediliyor
bazı şeyleri çok çaktırıyorsun