Hayır reklam diye bir şey kalmadı zaten. 2-3 firma var genellikle yaprak site satışı yapıyorlar vur kaç tarzı sağlık bakanlığı yasaklayana kadar hep onlar dönüyor. Arada bir de cep telefonu, beyaz eşya, arabacılar çıkıyor bütçe bitene kadar başka da reklam görmüyorum ben doğru düzgün.