Konu
Boşa mı kürek çekiyoruz?
11-09-2014, 15:08:11
#5
TuzsuzT
geçen sene adsense dolar bazında çalışırken bir tık 15-20 cent alıyordum. bu sene 10 kuruş. nerdeyse 4 katı. bu sene dediğiniz gibi çok zarar var.