Sorunun sadecehosting'den kaynaklandığını söylemişsiniz. Bu cevabını SH'ı da arayarak onayladınız mı acaba?
Nisan ayı idi alıntı yaptığınız mesajım, ServerPa ya ulaşamayınca IP leri takip ederek SH ye ulaştım, çok bilgi vermiyorlar sadece "Sabah 1 saatlik bir hat sorunu yaşanmıştı fakat düzeltildi" demiş kalan sürelerde neden sunucuma ulaşamadığım hakkında bir yorumda bulunmamışlardı.
Mayıs ayında farklı bir firmadan "kirala senin olsun modeli" ile r620 aldım 400 mbit aylık trafik içeren sunucu satın aldım. Şu ana kadar sorun yaşamadım ama bilinmez tabiiki kader kısmet.
geçmiş olsun umarım kısa sürede sorununuz çözülür yılda bir iki oluyor böyle maalesef.