Konu
İpucu
R10'da Söylediğim Yanlışlar
11-09-2014, 09:08:06
#8
osmanbey
ileride "doğru söylediğimi sandığım yanlışların da yanlış çıkması" diye bir başlık açmak zorunda kalmazsın inş.