Konu
FireFox 32 da bug lar çoğaldımı?
11-09-2014, 03:11:46
#3
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bende 32. sürümü kullanıyorum. Aşırı bir kasma ile karşılaşmadım. Sadece ilk açılışta yavaş açılıyor. Onun dışında bir problem yaşamadım. İsterseniz
Aurora
'yı deneyin.