Alternatifiniz olmadığı için mi ttnet kullanıyorsunuz acaba ? Benim aklıma başka bir şey gelmediği için soruyorum da. Superonline kullanıyorum 30mbit aylık 50 lira. 1,5 yıldır da telefon açmayı gerektirecek durum olmadı hiç.