Benim arkadaşım türk telekomda staj yaptı bu sene.Ona bizim altyapı bilgilerine bakmasını söyledim ve %99 kaliteli çıktı.Ayrıca 24mbit'e kadar da destekliyormuş.Müşteri hizmetleri arayıp bilmiş bilmiş konuştum tabi bu bilgilerden sonra 8mbit paket kullanıyordum ve hızım 3,5-4 mbsp'i hiç geçmiyordu.10 dakika sonra hızım 7mbit'e çıkarıldı.