Konu
İpucu
R10'da Söylediğim Yanlışlar
11-09-2014, 00:46:38
#5
Bilo
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sabah akşam boşuna mı yorum yapıyoz yanlış olursa beni uyarın
Bak, bi yanlışını daha buldum.
O domain sana gitmiyor. gel anlaşalım şu domaine gece gece.
sıkı bi teklik çıkar benden
.