bende booooollll bollllll teşekkür ediyorum onlara
her ay başı mutlaka arayıp sohbet ederiz müşteri temsilcileri ile.
(arayı soğutmamak lazım sonra alınıyorlar)
çoğu zaman haklı olarak (haklılık onlara göre tabi akk adı altında dolandırıcılıklarına sığınarak)
50 gb akk yı geçtiğim için ay sonuna doğru hızım 3 mb'e düşürülüyor.
(zaten normalde 3 mb üstünde net aldığım nadir oluyor.)
akk ya takılınca hızım 1 mb lere kadar düşüyor.
ayın 1 i olduğu gibi arıyorum bunları, hat değerlerini yenileyin diyorum.
adamlar alıştı artık adımı duyunca direk ne dediğimi anlayıp yapıyorlar.
hızım tekrar onlara göre 8 mb'e kadar, bana göre 3 mb'e kadar oluyor
(hız testlerinde 3 mb üstüne çıkınca seviniyor)
daha önceden başıma geldi biliyorum.
günlerce bekledim hat değerleri ay başından sonra düzelsin de hızım yükselsin diye,
fakat 10 günden fazla beklememe rağmen hat değerleri hala bir önceki aya göre
yani akk ya takıldığım için düşürülmüş hızda kalıyor.
yeni aya geçsede sistemleri mala bağladığı için hat değerlerini düzeltemiyor.
ama düşürmeye gelince iş anında basıyor düşürmeyi.
bende akıllandım ayın 1 inde direk akk yı geçsemde geçmesemde hat değerlerini yeniletiyorum