Konu
Teşekkürler TTNET
11-09-2014, 00:32:41
#20
iCon
Hadi yaaa 1 aydır resmen Müş. hizmetlerinde konuşmadığım kayıt bırakmadığım TTNET elemanı kalmadı, ne gelen var ne giden?
Ayrımcılık mı yapıyorlar hayırdır anlamadım!
Sizin adınıza sevindim ama genelde TTNET berbat ama naparsın el mahkum şuan...