Merhaba kişisel blog sitem ile adsensye başvurdum fakat yetersiz içerikden dolayı onay alamadım

Sitemin kaç aylık olması gerekiyor?
Ne kadar içerik gerekli?
Full özgün mü olması gerekiyor? Copy paste içeriği algılıyor mu?
Teşekkürler şimdiden

C6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi