Merhaba kişisel blog sitem ile adsensye başvurdum fakat yetersiz içerikden dolayı onay alamadım
Sitemin kaç aylık olması gerekiyor?
Ne kadar içerik gerekli?
Full özgün mü olması gerekiyor? Copy paste içeriği algılıyor mu?
Teşekkürler şimdiden
C6603 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi