Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 tane site acıp ona mı önem vermeliyiz yoksa 40 50 tane acıp damlaya damlaya göl olur tarzı mı kazanmalıyız
40 50 siteyle olacak iş değil. bir de site sayısı fazlalaştıkça takibi zorlaşır, ekstra çalışan ihtiyacı duyulur. bu ekstra çalışan ortağınız olursa site sayısını fazla yükseltmeyin, çünkü biriniz az çalışacak diğeriniz çok çalışacak. haksızlık olacak. ya eleman alın ya da tek başınıza altından kalkamayacağınız yüke girmeyin. eleman alırsanız her elemana birkaç site verirsiniz ilgilenmesi için, siz sadece işin takibini yaparsınız ve gelen paranızı sayarsınız.