Kiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum o fiyata ovh in kendisinden sunucu alirsin naptin sen

suanda en pahalisi 29 dolar (kdvsiz). Bence sunucunu komple yedekle ve yeni sunucu al, oraya tasin. IPler oldugu yerde kaliyor zaten, sadece sunucu degismis olacaksin sanirim
Aralığın sonuna kadar aboneliğim sürüyor, ödemesini yapmıştım. 6 aylık ödüyordum hep. Bu 29 doları bi ben mi göremedim ovh'de Kanada serverları falansa düşünmek lazım, Aralık'a doğru...