asmodeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5 euro mu benim kullandım sunucunun aylık ödemesi 65 euro. Zamanında kimsufi'deki en iyi sunucuyu almıştım ben... OVH'de aynı sunucu 40 euro kadar fark edince haliyle burayı seçmiştim.
Dostum o fiyata ovh in kendisinden sunucu alirsin naptin sen

suanda en pahalisi 29 dolar (kdvsiz). Bence sunucunu komple yedekle ve yeni sunucu al, oraya tasin. IPler oldugu yerde kaliyor zaten, sadece sunucu degismis olacaksin sanirim