tolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yükselen tansiyon genelde baş dönmesi yapmaz, düşük tansiyon baş dönmesi yapar.
Yüksek tansiyon daha çok baş ağrısı yapar. Kaç ölçtünüz tansiyonunuzu?

dün ölçtürmüştüm aile sağlık merkezinde 140 80 di.

bugün kendim makine ile ölçtüm . Makine maşallah 3 farklı sonuç verdi. 145 90 140 95 gibi