Rama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar Iyi forumlar


Windows XP VPS yada VDS alinacak, simdi bazi arkadaslar bu mümkün degil kim satiyor windows xp li vps vds demeyin, eskiden bir kisiden almistim.. o yüzden satan birisi varsa lütfen iletisime gecsin özellikleri ile..

oda olmassa

Windows Server 2002 (SADECE 2002)

ÖDEME Yönetimim PayPal olacak.

1 ay icin degil eyer memnun kalirsam devam ettirecegim, kisisel kullaninimim olacak uptime yüksek olmalidir. + seve seve müsteride getiririm..


Sevgilerle.

teklifler bekleniyor...
Merhaba Teklifimiz iletilmiştir.Teşekkürler