1-2 gün önce 32 versiyona update ettirdim ve
flash lardaki sorunun gittikçe büyüdüğünü ve eskisinden de hızlı cache şişip crash olmaya başladı
misal. 1 dizi seyrettiniz. 2. bölüm vs seyretmek istediğiniz de işte o an crash olabiliyor. crash olmasa bile load lar aşırı yavaşlıyor. mecburen restart etmek gerekiyor.
bu yetmezmiş gibi timer çalışan bot larda reload sorunları oluşuyor ve sayfalar sıfır döngüye giriyor
kill etmekden başka çıkar yol kalmıyor
mecburen 29 veya 32 den önce ne kurulu ise onlara geri dönüyorum bot larda.
diğer browser lardan sadece arada opera ile flash siteleri açıyorum
orda da kasma olsa bile firefox da çok fazlamı oluyor yoksa benim ayarlarımda mı sorun var çözemedim
bilgisi ve son versiyonu deneyenler sonuçları paylaşabilirmi ?