SoloTurk44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İndexim falan iyi alexa üzerinde durdum baya düşürdüm sonra onuda salladım. Rakiplerim 12-13 senelik siteler pr şer tavan yapmış. Banada pr lazım . 301 in bir zararı varmıki
301 ben faydasını goruyordum ama son zamanda bir sitemde yaptım hiç bir etkisini göremedim bilginiz olsun.