İndexim falan iyi alexa üzerinde durdum baya düşürdüm sonra onuda salladım. Rakiplerim 12-13 senelik siteler pr şer tavan yapmış. Banada pr lazım

. 301 in bir zararı varmıki
301 ben faydasını goruyordum ama son zamanda bir sitemde yaptım hiç bir etkisini göremedim bilginiz olsun.