dapzar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yükseliş varsa elleme derim şuan ne yapıyorsan aynısını yap.
İndexim falan iyi alexa üzerinde durdum baya düşürdüm sonra onuda salladım. Rakiplerim 12-13 senelik siteler pr şer tavan yapmış. Banada pr lazım . 301 in bir zararı varmıki