Konu
301 Yapmalımıyım?
08-09-2014, 21:31:53
#3
SoloTurk44
dapzar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yükseliş varsa elleme derim şuan ne yapıyorsan aynısını yap.
İndexim falan iyi alexa üzerinde durdum baya düşürdüm sonra onuda salladım. Rakiplerim 12-13 senelik siteler pr şer tavan yapmış. Banada pr lazım
. 301 in bir zararı varmıki