Benimde aynı sorunum var 4 gündür.
Dedikleriniz güzel fakat diğer arkadaşlarımda benim kelimemde olan herhangi bir düşüş gözlenmiyor, fakat bende var.Bunun nedeni ne olabilir ?
Dususten kasit googledaki siralamadan bahsediyorsaniz, dusus olmadimi sorun yok demek degildir. Yani olayi dususe baglamak gerekmiyor.
Soyle dusunebilirsiniz. bir site bir kelimede en basta olabilir ama o kelimede hurriyette diyelim bir haber var ve 2. sayfada falan. o zaman siralamaya gore 1. siradaki bir blog, hurrriyette cikan habere gore tik basi daha cok kazanmasi gerekiyor. Bu yanlis bir tani.
Siralamada dusus de tabi ki bir etken, fakat dusus yoksa sorun yok demek degildir. sadece siralamaya gore degerlendirmemenizde fayda var.