"bilerek veya bilmeyerek paylaşırsa" demişsiniz, yani istek dışı bir işlem gerçekleştirme ihtimaliniz varsa facebook'unda size "hayırdır kardeş" deme ihtimalide vardır.

alexanın yararı olur zararı olmaz.