Bak Bu Değin Çok Güzel
Bilgisi Kadar Konuşur insan
Neyse,
Söylediklerinde haklısın biraz EGOM yüksektir kusura bakma artık. Doğruya her zaman doğru derim Kesinlikle Haklısın
Kusura bakmada egolu insanları kimse sevmez, hadi diyelim sevdiler bu sizin her konuda reklamınızı yapmanızı gerektirmez. Daral geldi gerçekten bazı konuların iyi o kadar diyolar size halen reklam derdinseniz reklammı egomu? imzanıza yazmışsınız seo uzmanı bende yazayım uzmanmı oluyorum.