Benimle canımlı cicimli cıvık cıvık konuşmayın rica ediyorum. Erkek adam bu tarz muhabbetler yapmaz.
"Ayines-i iştir kişinin lafa bakılmaz, şahsın görünür rütbe-i aklı eserinde."
Diyerek konuyu noktalıyorum.
Bak Bu Değin Çok Güzel
Bilgisi Kadar Konuşur insan
Neyse,
Söylediklerinde haklısın biraz EGOM yüksektir kusura bakma artık. Doğruya her zaman doğru derim
Kesinlikle Haklısın