ikinci el mi bakıyorsunuz?
Evet hocam 2. el bakıyorum.
merhaba
kendi cihazım var 18 aylık idi garantiye göndererek değişim yaptırdım yaklaşık 1 ay anca oldu en ufak kılcal çizik dahi bulamazsınız, ürün rengi siyah kutusu aksesuarları faturası herşeyi mevcut garanti hala devam ediyo tahmini 6 ay daha var düşünürsen fiyat verin uygunsa satarım
Hocam aklınızdaki fiyatı pm atın. Ürüne ait fotoğrafları da atarsanız sevinirim.